Klachtenloket paramedici

De praktijk is aangesloten bij het Kwaliteitsregister Paramedici, waar u bij klachten over uw zorgverlener ook terecht kunt bij het Klachtenloket Paramedici.

Vanaf 1 januari 2017 zijn de regels voor het indienen van een klacht over uw zorgverlener gewijzigd. Als u een klacht heeft over de geleverde zorg door uw zorgverlener kunt u terecht bij het Klachtenloket Paramedici.

Daarvoor geldt de volgende procedure:

De eerste stap voor u is een gesprek aangaan met uw zorgverlener. Het is goed mogelijk dat die niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing. Het kan zijn dat een gesprek geen of niet voldoende oplossing biedt. Of er is een goede reden om geen gesprek aan te willen gaan. Dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure.

De Klachten-en geschillenregeling Paramedici biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Klik hier om naar de website van het klachtenloket paramedici te gaan voor nadere informatie, het meldformulier en uitleg over de procedure.

Komt u er niet uit of heeft u andere vragen, dan is het ook mogelijk om het klachtenloket via de mail of telefonisch te benaderen.Voor vragen of meer informatie: info@klachtenloketparamedici.nl, 030 310 09 29 (bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30 uur)